MENU
DUSZEK
FORUM
LINKI

GHOST MASTER
RECENZJA
GALERIA
O GIERCE
DOWNLOADS
LOKACJE
DUCHY
SOLUCJA
METODY

GHOST MASTER II
O GIERCE

    

Buuu
Wielonóżka
Skostnica
Drgawek
LuĽny Trybik
Haniból Lektor
Denny Moren
Upiordliwy
Ślepiak
Mara Larum
Ognisty Omyk
Tępy Kastecik
Wibracja
Czarny Kruk
Maniek
Wicherek
Zakręcony
Sam(o)strach
Błyskotka
Akord
Maxi Faktor
Zjawisko
Deszczułka
Kosz-Mar
Zombik
Burzoszpon
Wodny Wstręt
Ściemniak
Brigida Jones
Prądzik
Rączka
Zawiej
Malarz
Kurza Stopa
Pan Mieciu
Lady Makabret
Strachisława
Ogarek
Światowidm
Kruczogłosy
Szczęściarz
Surferka
Wybierz ducha, którego właściwości chcesz zobaczyć
LuĽna Główka
Śpioch
Postrzałka
Ognik z Blair
Boski Krzak


.:DUCH:.
.:NAZWA:.
.:OPIS:.
.:UMIEJĘTNOŚCI:.
.:EPITAFIUM:.
.:TYP DUCHA:.
.:PRZEKAŹNIK:.
Buuu
Dość dobre straszydło - potrafi zrobic niezły zamęt w domu ...
1. Głupek/Jęki
2. Brzęk Łańcucha
3. Przeciek
4. Ciuciubabka
5. Fatum/Grzmot
6. Telekineza
„ Mówi się, że straszydła nigdy nie dorastają i ten rozbrykany urwis jest tego najlepszym przykładem. Jego repertuar zawiera takie sztuczki, jak wstępowanie w gęsi czy wkradanie się w śmiertelników, żeby wystraszyć ich od wewnątrz”.
Omamy/Straszydła
Wnętrze
Wielonóżka
Tutaj wszystko napisano w epitafium ... Bardzo poręczny duszek.
1. Dzieci kwiaty
2. Rozproszony Rój
3. Pnącze
4. Ciuciubabka
5. Atak Roju
6. Legion
„Wielonóżka jest przerażaczem cieszącym się ogromnym powodzeniem. Z bliżej nieznanych powodów, śmiertelnicy bardzo się boją zywych pająków, nie wspominając już o pająkach żywych inaczej”.
Duszki/Plagi
Wnętrze
Skostnica
Skostnica przydaje się na zewnątrz, jednak szkoda, że w środku nie można nią zrobić małego huraganu.
1. Mgła
2. Strach
3. Deszcz
4. Podmuchy
5. Grzmot
6. Odczytanie Nastrojów/Zawodzenie
7. Widmowa Zjawa/Niesamowita Ulewa
8. Pieśń Syreny
9. Kakofonia/Tajfun
„Tak jak właściciele upodabniają się do swoich zwierzaków, tak wiedźmy z czasem zaczynają przypominać swoje zaklęcia. To niezrównoważone banshee, specjalizujące się w sterowaniu pogodą, stało się meteoropatą i teraz jej zmiany nastroju są równie kapryśne jak niebo w kwietniu”.
Opary/Banshee
Przejście
Drgawek
Dobrze rozwinięty Drgawek na pewno zostawi „miłe” wspomnienia po sobie śmiertelnikom ...
1. Wszechobecny Zapach/Zdenerwowanie
2. Strach
3. Podejrzany Odór
4. Sprawdzenie Nastroju
5. Odrętwienie
6. Odczytanie Nastroju/Terror
7. Paraliż/Niezwykła Wieża
8. Traba Powietrzna/Śmiertelne Przerażenie
9. Tornado
„Drgawek zawsze ubiegający się o nagrodę Grozy Sezonu, czuje się równie nieswojo w obecności śmiertelników, co śmiertelnicy w jego obecności”.
Strachy/Fantomy
Emocje
Luźny Trybik
Strasznie niesforny, o niezbyt dużej mocy gremlin. Czasami bardzo przydatny.
1. Głupek/Zgaś Światła
2. Iskra
3. Przepal Bezpiecznik/Miraż
4. Awaria
5. Fatum
6. Zaciemnienie/Deszcz Iskier
7. Bunt Maszyn
8. Deszcz Szczęścia/Wysokie Napięcie
„Ta niegdyś małpka kataryniarza miała pecha zostać zmielona przez własną katarynkę. Luźny Trybik, obecnie poważany gremlin jest równie dziki po śmierci, jak był potulny za życia”.
Duszki/Gremliny
Elektryczność
Wibracja
Jest z nami od samego początku. Bardzo przydatna w pierwszych nawiedzeniach, póĽniej jej rola maleje ...
1. Kroki/Jęki
2. Silny Wiatr
3. Wycie/Śmiech
4. Niesamowita Mefont face>
"Istota stworzona z powietrza nie może śpiewać, ale zamiast tego sama staje się pieśnią. Wibracja od stuleci jest czystą muzyką i przez to bywa mile widziana na imprezach".
Żywiołak Powietrza
Otoczenie
Denny Moren
Kolejny żywiołak - jego moce bardzo się przydają, zwłaszcza po małym "tuningu" jego umijętności - przydatny szczególnie do uwalniania duchów w pierwszym akcie rozgrywki.
1. Dzieci kwiaty
2. Wstrząs
3. Przeciek/Pnącze
4. Poskręcany Bluszcz
5. Spowolnienie
6. Drzewne Więzienie/Pułapka
7. Trzęsienie Ziemi
8. Pochłonięcie
"Przemieszczanie się płyt tektonicznych, powolna erozja gór i nieuchronne ciśnienie wewnątrz złóż węgla sprzysięgły się, by stworzyć tego niezwykle cierpliwego ducha".
Żywiołaki/Ziemi
Ziemia
Upiordliwy
Upiór o bardzo dużej mocy. Towarzyszy nam już od początku gierki. Potrafi wystraszyć dosłownie każdego, oczywiście za odpowiednią ilość plazmy ...
1. Przejmujące Zimno
2. Strach
3. Przywidzenie
4. Przerażenie
5. Dominacja
6. Terror
7. Paraliż
8. Ucielesnienie Strachu
9. Chocholi Taniec
"Każdy w królestwie astralnym zna Upiordliwego. Widmo to nawiedzało śmiertelników, kiedy ty nie byłeś jeszcze nawet bąblem w oceanie pierwotnej plazmy".
Widmo
Przemoc
Ślepiak
Średnio przydatny, lepiej zamiast niego użyć jakiegoś innego upiora ...
1. Przejmujące Zimno
2. Ciekawość
3. Ukryte Przejścia/ Przywidzenie
4. Lodowy Oddech
5. Fascynacja
6. Lodowy Dotyk
7. Widmowa Zjawa
8. Ucielesnienie Strachu/Zamrożeni
"Dzieci śmiertelników bawią się w Halloween w makabryczną zabawę, podając sobie przedmioty z zawiązanymi oczyma. Wnętrzności dyni stają się rozpapranym mózgiem, a obrane winogrona oczyma trupa. Cóż, dzieci... to są oczy trupa".
Opary/Zjawy
Morderstwo
Mara Larum
Jeżeli uwolnimy ją już z zatęchłej piwnicy, w której znalazła się dzięki swojemu zdrowo świrniętemu mężowi to odpłaci nam pięknym za nadobne - jej moce są mieszanka znakomitości, która zawsze działa na śmiertelników ...
1. Zdenerwowanie
2. Silny Wiatr/Załamanie Nerwowe
3. Przywidzenie
4. Przerażenie
5. Pisk
6. Straszna Niespodzianka
7. Widmowa Zjawa/Paraliż
8. Śmiertelne Przerażenie/ Wstrząsająca Pieśń
9. Kakofonia
"Profesjonalni Przerażacze szczycą się swoim zdystansowaniem i bezstronnością, ale Mara Larum to już wręcz wzorzec obiektywności. Nienawidzi wszystkiego z tą samą mocą - to zawsze coś".
Horrory/Widma
Przejście
Ognisty Omyk
Bardzo dobry duszek. Na pewno nam w czymś pomoże ... Puści z dymem wszystko (i wszystkich) co stanie mu na drodze. :))
1. Pot/Zgaś Światła
2. Iskra
3. Upał
4. Awaria
5. Ognisko
6. Żywa Pochodnia
7. Piekło/Bunt Maszyn
8. Deszcz Ognia/Wysokie Napięcie
"Salamandry to nieodgadnione duchy, traktujące wszystkie inne istoty, włączając w to śmiertelników, jako w równym stopniu gorsze od siebie. Ale nawet najbardziej nieporuszony duch może zostać wyprowadzony z równowagi przez niewłaściwe zachowanie".
Żywiołaki Ognia
Elektryczność/Ogień
Tępy Kastecik
Strasznie zżera nam plazmę, ale za to w jakim stylu ...
1. Przejmujące Zimno
2. Strach
3. Przywidzenie
4. Lodowy Oddech
5. Dominacja/Odrętwienie
6. Terror
7. Opętanie
8. Śmiertelne Przerażenie
9. Chocholi Taniec
"Trudno powiedzieć, żeby duchy mafiozów były rzadkością, ale Tępy Kastecik prezentuje poziom profesjonalizmu, który odróżnia go od reszty. On nie zostawia obciętej końskiej głowy w łóżku wroga - on używa swojej".
Widmo
Morderstwo
Czarny Kruk
Duch - Szaman. Umie wystraszyć niejednego śmiertelnika, innych poddusza (moc-Duszący Smród)
1. Mgła
2. Smród/Wstrząs
3. Deszcz
4. Przerażenie
5. Mdłości/Spowolnienie
6. Duszący Smród
7. Opętanie
8. Śmiertelne Przerażenie/Pochłonięcie
9. Torsje/Chocholi Taniec
10.Żywcem Pogrzebani
"Śmierc różnie wpływa na ludzi. Czarny Kruk, wciąż pełen żalu po tym jak najeźdźcy zza morza wymordowali jego lud i zagrabili ziemię, nadal podąża ścieżką łez".
Strachy/Zmrocze
Ciało/Ziemia
Maniek
Nawet dobre straszydło. Potrafi gonic swoją ofiarę po pomieszczeniach. jego śmiech jest czynnikiem moczopędnym dla mieszkańców Grobowa ...
1. Kroki
2. Niespodzianka!
3. Śmiech
4. Ciuciubabka/Szalone Zaproszenie
5. Fatum/Grzmot
6. Pogoń
"Jak można by oczekiwać od ducha, uznającego komedie dla młodzieży za dzieła sztuki, Maniek zamierza zamierza wykorzystać swoją nowo nabyta nieśmiertelność, by dobrze się bawić".
Straszydło
Wnętrze
Wicherek
Czasami się przydaje, głównie do zwabiania śmiertelników. W straszeniu nieco niedomaga ...
1. Kroki/Jęki
2. Odległy Grzmot
3. Wycie/Śmiech
4. Szalone Zaproszenie
5. Burza
6. Zawodzenie
7. Szept
8. Wstrząsająca Pieśń/ Pieśń Syreny
"Wicherek, w odróżnieniu od wielu żywiołaków, jest delikatnym duchem, przedkładającym drobne wybryki fantazji i pomniejsze psoty ponad oscentacyjne demonstracje mocy".
Żywiołak Powietrza
Powietrze/Na Zewnątrz
Zakręcony
Ten duszek naprawdę lubi dzieci ... Poza tym fajnie wygląda i jest nam raczej niezbyt potrzebny ...
1. Głupek
2. Wstrząs
3. Przepal Bezpiecznik
4. Lodowy Oddech
5. Fatum
6. Telekineza
7. Niezwykła Wieża/Bunt Maszyn
8. Powódź/Trąba Powietrzna
9. Tornado
"Zakręcony, trzykrotny zdobywca nagrody Poltergeista Roku, jest wciąż popularny dzięki swojemu debiutanckiemu nawiedzeniu, znanemu jako Tajemnica Sklepu z Farbami Picassa".
Poltergeist
Dziecko
Sam(o)strach
Coś podobnego do Buu i Mańka - dobre straszydło. Jego moc-Posoka wzbudza respekt ;)
1. Głupek
2. Wstrząs
3. Przywidzenie/Miraż
4. Szalone Zaproszenie
5. Fatum
6. Posoka/Straszna Niespodzianka
"Sam(o)strach boi się wszystkich i wszystkiego, nawet siebie. Ale - jak to mówią - czasem tylko złodziej może złapac złodzieja. Podobnie nieraz trzeba przerażonego, żeby przerazić".
Straszydło
Wnętrze
Błyskotka
Bardzo dobre straszydło - w końcu to zmora, a nie jakiś Casper ...
1. Pot
2. Strach/Smród
3. Podejrzany Odór
4. Przerażenie
5. Mdłości
6. Terror
7. Opętanie
8. Powódź/Śmiertelne Przerażenie
9. Tryskająca Krew/Torsje
"Reporterka, chcąc za wszelką cenę zdobyć Nagrodę Pulitzera, obsesyjnie śledziła poczynania pewnego szefa mafii. Podsycała jego paranoje całkiem skutecznie, dopóki, niefortunnie wybierając kryjówkę, przypadkowo się usmażyła".
Zmora
Ciało
Akord
Cudowny braciszek Drgawka - podobnie jak on potrafi zrobić niezłą zamotkę ...
1. Wszechobecny Zapach/Zdenerwowanie
2. Wstrząs
3. Podejrzany Odór
4. Przerażenie
5. Odrętwienie/Mdłości
6. Odczytanie Nastrojów
7. Niezwykła Wieża
8. Nieziemski Spokój
9. Torsje/Tornado
"Akord zawsze wyobrażał sobie życie jako muzykę, a śmierć jako ostatni takt symfonii. Mile więc zaskoczył go fakt, śmierć jest w rzeczywistości jedynie intermezzo".
Strachy/Fantomy
Emocja
Maxi Faktor
Potrafi zarówno dobrze straszyć jak i zwracac uwagę śmiertelników na konkretne przzedmioty.
1. Przejmujące Zimno
2. Ciekawość
3. Przywidzenie
4. Lodowy Oddech
5. Fascynacja
6. Straszna Niespodzianka
7. Widmowa Zjawa/Obsesja
8. Ucieleśnienie Strachu/Zamrożeni
"Maxi, za życia sprzedawczyni kosmetyków, jest jedną z wielu istot, które po życiu znalazły spełnienie. Fakt, że na ektoplazmie nie widać zmarszczek, ogromnie ją ucieszył".
Zjawa
Morderstwo
Zjawisko
Co byś zrobił(a), gdybys ujrzał(a) ją w lustrze zamiast swojego odbicia?
1. Zdenerwowanie
2. Załamanie Nerwowe
3. Wypaczone Odbicie
4. Eteryczny Dar
5. Mania
6. Makabryczne Odbicie
7. Sobowtór
8. Wstrętne Oblicze
9. Szał Psychotyczny/Koń Trojański
"Ta nieszczęsna pomponiarka zginęła w wyniku zbyt ambitnego układu piramidy, ale mimo to wciąż patrzy na życie z pełnym naiwnego optymizmu uśmiechem".
Mara
Lustro
Deszczułka
Jest żywiołakiem wody, dlatego może wywoływać ulewy, powodzie i inne klęski, których boją się śmiertelnicy.
1. Mgła
2. Odległy Grzmot
3. Deszcz
4. Gradobicie
5. Grzmot
6. Posoka
7. Niesamowita Ulewa
8. Powódź
9.
"Deszczułka uwielbia bawić się śmiertelnikami, przywdziewając tęczę i prowadząc ich na bezskuteczne poszukiwania złota".
Żywiołak Wody
Woda
Kosz-Mar
Nawet fajnie prezentuje się jego moc-Lunatyk. Reszta nie jest tak imponująca.
1. Odkryj Obawy
2. Załamanie Nerwowe
3. Złodziej Snów
4. Złudzenie
5. Sen
6. Odczytanie Nastrojów
7. Lunatyk
8. Senny Koszmar
9. Szał Psychotyczny
10. Odkrycie Lęków
"Nie wszystkie duchy były niegdyś istotami z krwi i kości. Kosz-mar był jedynie czyimś koszmarem, dopóki delikwent ten nie umarł we śnie".
Piaskowy Dziad
Sen
Zombik
Dostajemy go w drugim akcie, nie wiem nawet po co ...
1. Dzieci Kwiaty
2. Rozproszony Rój
3. Pnącze
4. Wściekły Rój
5. Atak Roju
6. Pogoń
"Wierny pies Pana Miecia nie zgodził się, aby śmierc oddzieliła go od jego śmiertelnego przyjaciela. Pchły również nie chciały się wyprowadzić ze splątanego futra Zombika".
Plaga
Wnętrze/Na Zewnątrz
Malarz
Posiada bardzo ciekawą moc - Trąbe Powietrzną, która pomaga śmiertelnikowi przyjrzeć się podłodze ... :))
1. Wszechobecny Zapach/Zdenerwowanie
2. Smród
3. Podejrzany odór
4. Sprawdzenie Nastroju
5. Odrętwienie/Mdłości
6. Duszący Smród/Telekineza
7. Fobia/Niezwykła Wieża
8. Traba Powietrzna
9. Torsje
"Jeśli geniusz i szaleństwo są dwiema stronami tego samego płótna, to należy dziękować losowi, że Malarz nigdy nie stworzył swojego autoportretu. Ludzie nie chcieli wieszać na ścianach jego obrazów, więc Malarz powiesił się sam".
Strachy/Fantomy
Emocje
Wodny Wstręt
Dość dobry żywiołak, potrafi wywołać gradobicie ...
1. Mgła
2. Odległy Grzmot
3. Przeciek/Gradobicie
4. Grzmot
5. Posoka
6. Krwawy Przeciek/Niesamowita Ulewa
7. Powódź
"Rzesza stworzeń czołgających się i mnożących na lądzie jest jedynie cieniem dziedzictwa ludu Wodnego Wstręta".
Żywiołak Wody
Woda
Ściemniak
Jeżeli ktoś grał w Ghost Mastera to na pewno wie, co ten strach potrafi ... Nie chciałbym stanąć mu na drodze w jakimś ciemnym zaułku ...
1. -
2. Załamanie Nerwowe
3. -
4. Lodowy Oddech
5. Mania
6. Terror
7. Obsesja
8. Zamrożeni
9. Szał Psychotyczny
"Ściemniak, istota stworzona z lepkiej ciemności zbierającej się w zapomnianych zakamarkach ludzkich dusz, przez stulecia był zamknięty w piekielnych czeluściach i teraz zna tylko głód".
Strachy/Cienie
Przejście
Brigida Jones
Kolejny duch - meteorolog. Świruje z wiatrami równie dobrze jak Skostnica ...
1. -
2. Silny Wiatr
3. Przywidzenie
4. Szalone Zaproszenie
5. -
6. Zawodzenie
7. Fobia
8. -
9. Pieśń Wiatru
"Przez pół życia Brigida Jones miała tylko jedno pragnienie - wyjść za mąż. Porzucona przed ołtarzem przez lubieżnego narzeczonego, przez drugą połowę życia podsycała swoją nienawiść do niewiernych mężczyzn. Nietrudno odgadnąć rolę, którą przyjęła po śmierci".
Banshee
Przejście
Prądzik
Jako upiór zżera dużo plazmy, ale za to równie dużo dzięki niemu produkują jej śmiertelnicy ... Jest to chyba jeden z fajniejszych strachów w GM.
1. Przejmujące Zimno/Zgaś Światła
2. Iskra
3. Przywidzenie
4. Przerażenie/Awaria
5. Odrętwienie
6. Deszcz Iskier
7. Widmowa Zjawa
8. Ucieleśnienie Strachu/Śmiertelne Przerażenie
"Prądzik nigdy nie wybrał za życia zawodu elektryka. Zamiast tego imał się różnych prac, idąc tam, gdzie go nogi niosły. Po swojej śmierci wciąż podąża z prądem, ciesząc się tym, co przyniesie mu nie-życie".
Upiór
Elektryczność/Morderstwo
Rączka
Dobra zmora - potrafi rozpętać piekło śmiertelnikom ...
1. Wszechobecny Zapach/Pot
2. Strach/Smród
3. Upał
4. Przerażenie
5. Ognisko
6. Żywa Pochodnia
7. Opętanie
8. Deszcz Ognia/Śmiertelne Przerażenie
9. Chocholi Taniec/Torsje
"Przyszedł naprawic bojler, ale nigdy nie wyszedł. Jego migoczące światełko straszy śmiertelników z równą skutecznością, co jego niebotyczne stawki za życia".
Zmora
Ciało
Kurza Stopa
Kolejny poltergeist bardzo lubiący młode ciałka ...
1. Przejmujące Zimno
2. Wstrząs
3. Miraż
4. Lodowy Oddech
5. Fatum
6. Posoka
7. Krwawy Przeciek
8. Trąba Powietrzna/Zamrożeni
9. Tryskająca Krew
"Nigdy nie lekceważ potęgi gniewu kurczaków. Ostatecznym celem tej zbiorowej świadomości jest zemsta na tajemniczym śmiertelniku, znanym jako 'Pułkownik'".
Poltergeist
Dziecko
Pan Mieciu
Kolejne widmo. Potrafi zamrażać śmiertelników zamieniając ich w blok lodu.
1. Przejmujące Zimno
2. Strach
3. Przywidzenie
4. Przerażenie
5. Dominacja/Odrętwienie
6. Terror
7. Fobia/Opętanie
8. Zamrożeni
9. Chocholi Taniec
"Pan Miecio jest nałogowym opowiadaczem historii swojego życia, a w szczególności wychwalalania determinacji i żyłki do interesów, które doprowadziły go z rynsztoka do chwały. Jest szanowany, ale jednocześnie unikany przez inne duchy".
Zgrozy/Widma
Przemoc
Lady Makabret
Zjawa, która zostaje nam przydzielona w drugim akcie. Chyba Miss Zaświatów ... :))) Koleżanka Zjawiska.
1. Zdenerwowanie
2. Załamanie Nerwowe
3. Wypaczone Odbicie
4. Zjawa w Lustrze
5. Mania
6. Makabryczne Odbicie
7. Sobowtór
8. Wstrętne Odbicie
9. Koń Trojański
"Lady Makabret, tajemnicza, dostojna mara wierzy ponad wszystko w etykietę i z tego względu grzecznie odmawia zdradzania jakichkolwiek szczegółów swojej okropnej przeszłości".
Omamy/Zjawy
Lustro
Strachisława
Chochlik z horrorów typu B ... Dzięki mocy - Eteryczny Dar tworzy prezent, który przykleja się do śmiertelnika.
1. Dzieci Kwiaty
2. Ciekawość
3. Miraż/Pnącze
4. Eteryczny Dar
5. Fascynacja/Fatum
6. Szczęśliwy Urok
7. Zmiennokształtny
8. Wstrętne Odbicie/Deszcz Szczęścia
9. Koń Trojański
10.Odrażające Oblicze
"Strachisława jest jednym z niewielu duchów, które żywia prawdziwą miłośc do śmiertelników. Dziwi ją nieco, że jej przyjaciele zwykle kończą w białych pokojach bez klamek, ale nie zawraca sobie tym zbytnio głowy".
Chochlik
Dziecko/Na Zewnątrz
Ogarek
I oto następny rozogniony żywiołak, który po mistrzowsku potrafi rozpętać piekło wokół siebie ...
1. Zgaś Światła
2. Iskra
3. Przepal Bezpiecznik
4. Awaria
5. Ognisko
6. Żywa Pochodnia/Deszcz Iskier
7. Piekło
8. Deszcz Ognia/Wysokie Napięcie
"Podobnie jak większość żywiołaków ognia, Ogarek ma nienasycony apetyt. Za młodu wiele podróżował i wciąż pamięta miłe chwile spędzone na Pudding Lane w Londynie w 1666 roku. Ostatnie lata spędza jednak chętnie w kalifornijskich lasach".
Żywiołaki/Ognia
Elektryczność/Ogień
Światowidm
Chochlik, który urwał się z filmu o Strusiu Pędziwietrze. Nie wiem po co on tu w ogóle jest ...
1. Głupek/Dzieci Kwiaty
2. Ciekawość
3. Miraż/Pnącze
4. Eteryczny Dar/Poskręcany Bluszcz
5. Fascynacja/Fatum
6. Drzewne Więzienie
7. Zmiennokształtny
8. Wstrętne Oblicze
9. Koń Trojański
10.Odrażające Oblicze
"Opowieści o Światowidmie snuje się od zarania dziejów. Niegdyś sprzedał ocean próżnemu księciu, dodając trzyletnie ubezpieczenie przeciw pożarom i kradzieży".
Strachy/Chochliki
Dziecko/Na Zewnątrz
Kruczogłosy
Jak każda plaga jest dość skuteczny, zwłaszcza moc - Legion.
1. Dzieci Kwiaty
2. Niespodzianka!
3. Pnącze
4. Wściekły Rój/Poskręcany Bluszcz
5. Atak Roju
6. Legion
"I Herkules dupa kiedy ludu kupa. Stado kruków zebrało się, żeby pod postacią ich najgorszego koszmaru wywrzeć zemstę na swoich prześladowcach".
Duszki/Plagi
Na Zewnątrz
Szczęściarz
Dzięki temu gremlinowi śmiertelnicy mogą doświadczyć zarówno strachu jak i szczęścia ...
1. Zgaś Światła
2. Iskra
3. Przepal Bezpiecznik/Miraż
4. Awaria
5. Fatum
6. Szczęśliwy Urok
7. Bunt Maszyn
8. Deszcz Szczęścia
"Kiedy Szczęściarz odkrył, że akademik 'Scully' jest niewyczerpanym źródłem jedzenia, czym prędzej się tam przeniósł. Niestety, marne umiejętności chłopców w zakresie naprawy urządzeń elektrycznych doprowadziły do porażenia Szczęściarza przez ciepły, acz niesprawny fliper ".
Gremlin
Elektryczność
Surferka
Kolejny Gremlin. Podobnie jak LuĽny Trybik także ma coś wspólnego z elektrycznością ...
1. Głupek/Zgaś Światła
2. Iskra
3. Przepal Bezpiecznik
4. Awaria
5. Fatum
6. Zaciemnienie
7. Bunt Maszyn
8. Wysokie Napięcie
"Częste powodzie sprawiły, że ten gryzoń zasmakował w surfowaniu na grzbiecie. Niestety przypadkowa motorówka pozbawiła go możliwości rozwijania tej pasji. Znalazł jednak nową - niszczenie wszelkiej maszynerii".
Gremlin
Elektryczność
Luźna Główka
Jedyny jeździec bez głowy w grze - prawdziwy rarytas w krainie duchów ...
1. Zdenerwowanie/Pot
2. Niespodzianka!
3. Upał/Przywidzenie
4. Przerażenie
5. Ogniski/Mania
6. Pogoń
7. Fobia
8. Ucieleśnienie Strachu/Deszcz Ognia
9. Szał Psychotyczny
10.Zabójczy Pościg
"Podczas powstania w '46 pewien szlachcic pustoszył te ziemie. Został zabity przez bandę chłopów, którzy odstrzelili mu głowę z muszkietu".
Zgrozy/Jeźdźcy Bez Głowy
Przejście
Śpioch
Piaskowy Dziad, który jest mistrzem w sztuce usypiania śmiertelników. ZzZzZzZz ...
1. Zdenerwowanie/Odkryj Obawy
2. Załamanie Nerwowe
3. Złodziej Snów
4. Złudzenie/Sprawdzenie Nastrojów
5. Sen
6. Odczytanie Nastrojów
7. Lunatyk
8. Nieziemski Spokój
9. Szał Psychotyczny
10.Odkrycie Lęków
"Roztargnienie nie pomaga anestezjologowi w czasie przygotowywania chloroformu, o czym przekonał się Śpioch podczas nagłego ataku serca. kiedy ten piaskowy dziad śpi, tylko niezwykle głośne dĽwięki są w stanie go obudzić".
Piaskowy Dziad
Sen
Postrzałka
Duch policjantki, która została zamordowana przez skorumpowanego gliniarza na pewno będzie próbował zaspokoić pragnienie zemsty ...
1. Przejmujące Zimno
2. Ciekawość
3. Ukryte Przejścia
4. Lodowy Oddech
5. Fascynacja
6. Straszna Niespodzianka
7. Obsesja
8. Ucieleśnienie Strachu
"Postrzałka, wielbicielka bohaterów seriali kryminalnych, takich jak 07 czy Olgierd Halski, gorzko się rozczarowała, umierając raczej zwyczajnie, od pierwszego postrzału z prawdziwej broni".
Zjawa
Morderstwo
Ognik z Blair
Po uwolnieniu w misji "Błąd ognika z Blair" będziemy mogli korzystać z jego mocy. Szczególnie przydać może nam się moc - Hipnotyzujący Wizerunek, która przyciąga nieumarłych.
1. Zdenerwowanie
2. Ciekawość/Załamanie Nerwowe
3. Przywidzenie
4. Złudzenie
5. Hipnotyzujący Wizerunek
"Ogniki doświadczają przyjemnego uczucia pod wpływem wzroku śmiertelników i przez to niezwykle trudno je zaskoczyć. Odpowiednio ciężkie spojrzenie może je jednak zneutralizować".
Duszki/Błędne Ogniki
Na Zewnątrz
Boski Krzak
Bliski kolega Denny Morena. Podopnie jak on Boski Krzak potrafi nieĽle wsztrząsnąć ziemią.
1. Dzieci Kwiaty
2. Wstrząs
3. Pnącze
4. Poskręcany Bluszcz
5. Spowolnienie
6. Pułapka
7. Trzęsienie Ziemi
8. Pochłonięcie
"Ten duch drzewka bonsai był pielęgnowany przez pokolenia japońskich ogrodników. Jest on w głębi swojej jaĽni filozofem-kamikadze i nie zraża się nawet najtrudniejszym zadaniem ".
Żywiołak Ziemi
Ziemia
Haniból Lektor
Siedzący na krześle elektrycznym straszny upiór nie jest bynajmniej miłym widokiem dla śmiertelników ...
1. Przejmujące Zimno/Zgaś Światła
2. Iskra
3. Przepal Bezpiecznik/Przywidzenie
4. Awaria
5. Odrętwienie
6. Straszna niespodzianka
7. Paraliż/Bunt Maszyn
8. Wysokie Napięcie
"Ta część Hanibóla, która była niegdyś Hannibalem Lektorem, mordercą, została z niego wypalona na krześle elektrycznym. Wszystko co zostało, to uprzejmy, skruszony duch kary".
Upiór
Elektryczność/Morderstwo
Burzoszpon
To potężny duch. Bardzo przydaje się jego moc Tajfun, która robi niezły sajgon ...
1. Mgła
2. Zgaś Światła/ Odległy Grzmot
3. Deszcz
4. Gradobicie
5. Burza
6. Zaciemnienie
7. Niesamowita Ulewa/Bunt Maszyn
8. Wysokie Napięcie
9. Tajfun
"Burzoszpon, książę żywiołaków, jest tak wspaniały dla śmiertelników jak oni dla niego banalni. Pełen pogardy dla prób naśladowania jego mocy, zwalcza postęp, kiedy tylko ten ostatni podnosi swój ohydny łeb".
Upiór Błyskawic
Elektryczność/Na Zewnątrz
Zawiej
Podobnie jak Burzoszpon bardzo fajny duch z gatunku Wendigo - istny rarytas wśród umarłych ...
1. Przejmujące Zimno
2. Silny Wiatr
3. Wycie
4. Złudzenie/Większy Wiatr
5. Mania/Odrętwienie
6. Lodowy Dotyk
7. Paraliż/Szept
8. Zamrożeni/Śmiertelne Przerażenie
9. Kakofonia/Pieśń Wiatru
10.Epoka Lodowcowa
"Można zagwarantować, że mroźne zabiegi Zawieja sprawią, że każdemu śmiertelnikowi włosy staną dęba, zamarzną, a potem natychmiast odpadną".
Wendigo
Na Zewnątrz
 
NEWS
Ghost Master Fan Site - zmiany zmiany zmiany !!! To ta sama strona, a jednak ... ciut się tu pozmieniało ... Po trudach mozolnej pracy mogę zaprezentować Wam nowe graficzne oblicze serwisu. Letz enjoy !
----------

Premiery Ghost Mastera na konsole:
- 24 lipca 2004 (UK)
- 1 września 2004 (USA)

Nie pozostaje nam nic innego - musimy czekać. Miejmy nadzieję, że data premiery polskiej lokalizacji gry nie będzie zbyt odległa.