MENU
DUSZEK
FORUM
LINKI

GHOST MASTER
RECENZJA
GALERIA
O GIERCE
DOWNLOADS
LOKACJE
DUCHY
SOLUCJA
METODY

GHOST MASTER II
O GIERCE

    

.:LOKACJA:.
.:MISJE:.
.:OPIS i DUCHY:.

AKADEMIK "MULDER"
1. "ABC przerażania"

.:TRuDNość:. [1/8]

2. "Makijaż i latające miotły"

.:TRuDNość:. [3/8]

Żeński Akademik "Mulder" to jednopiętrowy budynek, który zamieskuje kilka chętnych przerażenia dziewczyn ... :) Cały budynek stanowi bardzo przyjazną lokację, ani się nie zgubisz, ani nie zagubisz. Możesz jedynie bardzo przerazić te kilka lokatorek, które mimo Twojej wizyty, Władco Strachów, nie miały zamiaru przywdziać czegoś konkretnego, tylko poczynają sobie w ręczniczkach ...

.:DUCHY:.

-Skostnica
-Surferka
-Ognisty Omyk
-Zjawisko

AKADEMIK "SCULLY"
1. "Seans uduchowiony"

.:TRuDNość:. [2/8]

Męski Akademik "Scully" ... Tak ... To podobnie jak akademik żeński jednopiętrowa zabudowa Grobowa. Także dosyć przyjazny dla Władców Strachów i ich podopiecznych ... Jedyna różnica między tymi akademikami polega na tym, że w przeciwieństwie do Akademika "Mulder", Akademik "Scully" zamieszkuje cała rodzinka dryblasów ze szkolnej drużyny footballowej oraz trzech zapaleńców (albo popaprańców) seansów spirytystycznych. Jednak kiedy już przyszło co do czego to wszystkie te kozaki uciekły w mig ...

.:DUCHY:.

-Ślepiak
-Szczęściarz
-Maniek

LEŚNA CHATKA
1. "Gdzie Ściemniak mówi dobranoc"

.:TRuDNość:. [2/8]

2. "Błąd Ognika z Blair"

.:TRuDNość:. [4/8]

Leśna chatka to drewniany, parterowy "budynek" gdzies na obrzeżach Grobowa. Położona jest w pięknym zakątku - w sąsiedztwie lasu - idealne warunki do wprowadzania chaosu wśród śmiertelników. Chatkę zamieszkiwali: niejaki profesor Gilderoy Pukliński oraz trzech poszukiwaczy przygód {R.I.P.}, których dusze na wieki podążyły za Ściemniakiem ...

.:DUCHY:.

-Deszczułka
-Wicherek
-Mara Larum
-Ognik z Blair
-Ogarek
-Ściemniak

DOM STARSZEJ PANI
1. "Zło puka tylko raz"

.:TRuDNość:. [3/8]

2. "Zanim umrzesz, ujrzysz jajo"

.:TRuDNość:. [4/8]

W tym trzypiętrowym budynku mieszkała niegdys pewna przemilutka starowinka ... Dlaczego przemilutka? Cóż ... Częstowała swoich gości herbatką z arszenikiem, zamurowywała ich w piwnicy i robiła inne niezbyt straszne rzeczy. Mało tego - w miejscu, w którym stoi budynek znajduje się cmentarz kurczaków. Biada temu, kogo dosięgnie ich zemsta ... Teraz domeczek zmieszkuje milutka familija i kilku gości - policjanci i jeden upierdliwy Ghost Buster. Mimo wszystko trzeba pokazać im wszystkim gdzie raki zimują ...

.:DUCHY:.

-Rączka
-Maxi Faktor
-Prądzik
-Kurza Stopa

STATEK "KLĘSKOWIEC"
1. "Sztywni z ferajny"

.:TRuDNość:. [2/8]

Bardzo fajna lokacyjka - statek pasażerski "Klęskowiec", następca słynnego "Titanica", który jak wieść we wsi głosi zderzył się z górą lodów i na wieki osiadł na głębinie. Aby nie dopuścić do kolizji "Klęskowca" zmierzającego do nieuniknionej klęski oraz aby pokazać Al Kapłonowi, że duchy istnieją, będziesz zmuszony Władco Strachów do odwiedzenia tej miejscóweczki ... Pokaż im, co to znaczy strach ...

.:DUCHY:.

-Akord
-Błyskotka
-Wodny Wstręt
-Tępy Kastecik

14 POSTERUNEK POLICJI
PRZY ULICY PIEKIEŁKO
1. "Nieziemscy podejrzani"

.:TRuDNość:. [3/8]

2. "Duchołamacze"

.:TRuDNość:. [7/8]

14 posterunek policji ... Parterowy budynek ze "smerfami" w środku. Znajdziemy tam także cywilów, więĽniów w celach, skorumpowanych policjantów, jak i nieświeże zwłoki ... W tej lokacji musisz się wykazać stanowczością i sprytem, Władco Strachów!!! Niechaj będzie, co będzie i strach zapanuje wszędzie - w wodzie, na lądzie, na niebie i w prądzie ...

.:DUCHY:.

-Postrzałka
-Haniból Lektor
-Boski Krzak

STRASZNA WIEŚ
1. "Straszna dziura"

.:TRuDNość:. [6/8]

Straszna wieś jak sama nazwa wskazuje to wiejski kompleks zabudowy gospodarczej, pewnego rodzaju PGR, w którym oczywiście straszy. A czemu straszy? Spójrz na swoich podopiecznych ... Teraz popatrz na mieszkańców Strasznej Wsi. Wystrasz ich do cna i nie pytaj po co ...

.:DUCHY:.

-Kruczogłosy
-Czarny Kruk
-Burzoszpon
-Luźna Główka

SZPITAL PSYCHIATRYCZNY
"NIERÓWNE SUFITY"
1. "Duch zoperowany"

.:TRuDNość:. [5/8]

2. "Co leży za kukułczym gniazdem?

.:TRuDNość:. [8/8]

To bez wątpienia największy budynek w grze. 6-kondygnacyjny budynek budzi podziw, a zarazem strach. Dodatkowo wiemy, że jest on szpitalem dla chorych umysłowo, więc będziemy musieli to wziąć pod uwagę podczas naszego nawiedzenia ... W szpitalu znajdziemy kilkanaście osób personelu medycznego, pacjentów (dzieci jak i dorosłych) oraz ... trupy w piwnicy ... Nie wolno lekceważyć potęgi umarłych, bo moga pokazać co potrafią. No właśnie! Pokaż co potrafisz mieszkańcom tego przybytku, Władco Strachów!

.:DUCHY:.

-Strachisława
-Śpioch
-Brygida Jones
-Ściemniak

BAZA WOJSKOWA
1. "Magazynek pełen strachu"

.:TRuDNość:. [3/8]

Ta siedziba grobowskiej armii mieści się na pograniczu lasu. Zajmuje duży obszar i jest wypełniona licznymi, typowo wojskowymi budynkami. Możemy tu także zobaczyć magazyn broni, grób znanego żołnierza, tudziez kilka samochodzików. Baza wojskowa była niegdyś pełna żołnierzy, jednak teraz świeci pustkami. Tymczasowym jej mieszkańcem jest ksiądz Bójsieboga, który sądzi, że nd tą bazą zawisło fatum prosto ze świata umarłych ...

.:DUCHY:.

-Światowidm

GABINET STRACHU
.:TRuDNość:. ;-) [8/8]
Chyba każdy Władca Strachów wie czym jest ten jednopiętrowy budynek. To tutaj możemy odnaleźć nasze duchy z odzysku oraz te, które sprezentowali nam nasi przełożeni z krainy umarłych ... Tutaj możemy podszkolić duchy, nauczyć je nowych umiejętności oraz dokładniej sie im przyjrzeć. Obowiązkowa lokacja dla każdego szanującego się Władcy ...

.:DUCHY:.

-!!! @LL GhoS+7 !!!
 
NEWS
Ghost Master Fan Site - zmiany zmiany zmiany !!! To ta sama strona, a jednak ... ciut się tu pozmieniało ... Po trudach mozolnej pracy mogę zaprezentować Wam nowe graficzne oblicze serwisu. Letz enjoy !
----------

Premiery Ghost Mastera na konsole:
- 24 lipca 2004 (UK)
- 1 września 2004 (USA)

Nie pozostaje nam nic innego - musimy czekać. Miejmy nadzieję, że data premiery polskiej lokalizacji gry nie będzie zbyt odległa.